Antropic'i sanırım Banker Mahmut yönetiyor 🙂 en iyi model deyip millette Max sattıktan sonra modeli geri almışlar para idesi yok vs 😏
Son bir saat içinde 214 ziyaretçi, 69 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
sülün osman
https://arstechnica.com/ai/2026/06/anthropic-shuts-down-fable-mythos-models-following-trump-admin-directive/
Bi kaç ay önce rest çekmişti şirket hükümete. Onun sonucu gibi
Bende öyle düşünüyorum
Trump'ın sonucu diyelim. Trump'ın yönetmediği bir Amerika'da şu saçmalıkların hiçbirini görmezdik.
@protego yanlışlıkla yorumumu sildim ya yazmıştım. trump mı artık hükümet mi bilmiyorum "unrestrictred" access istemişlerdi bi kaç ay önce, gpt verdi, claude-anthropic vermedi diretti.