Forza Motorsport'u Forza Horizon 6'dan daha çok beğendim ben. Horizion da görevlere yönlendirme çok yok, açık dünya da dolaşmak bir süre sonra sıkıyor, Motorsportta pist yarışları daha heyecanlı geliyordu bana

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Alpi Ironside @alpi350

    2 farklı tür hocam bunlar. Aynı oyunlar değiller. Arma ile COD gibi düşünün.

    • Mustafa N. @mustafanr

      Aynı oyun olmadığını biliyorum da, görev sistemi var oyunda görevleri yönlendirmiyor nereye gideceğimi ne yapacağımı bilmiyorum, festivale de girdim her yer görev hangisi az buz olan hikaye için gerekli onu bile bilmiyorum

    • Alpi Ironside @alpi350

      @mustafanr Hikaye yok ki oyunda. Bileklik görevleri ve Japonya'yı keşfet diye 2 kısım var. Turuncu ikonlu şeylerde simple deneysel şeyler. Bileklik için tüm yarışlar, (sokak hariç) zıplama, hız kapanı, hız bölgelerini yapmanız gerek. Efsane adası açılıyor ve festival şeysi bitiyor. Forza bundan ibaret. Asıl her hafta açılan etkinliklerle araba toplamaca bu oyun.