Düz S26 şuana kadar fiyatından dolayı pek tutulmadı anlaşılan. Gümüş grisi rengi efsane duruyor. Şuan 57-58 civarında. Bence 50'nin altına düşerse alınır. Tabi öncesinde Exynos işlemcinin kullanıcı yorumlarını okumak lazım. Malum her Exynos işlemcinin kronik ısınma ve bunun sonucunda gereksiz şarj yeme hastalığı var. Samsung sonunda 8 GB RAM kafasından sıyrılmış.
Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Rakibi çok. iphone 17'yi geçtim; iphone 17e, xiaomi 17 filan da iyi cihazlar.
Bir de o artan kamera çıkıntısı hiç olmamış.
Exynos olduğu için, sınırsız param da olsa S25 Snapdragon alırdım
Gerçi sınırsız param olsa Apple alırım napayım Samsung'u.
Exynosların diğer bir saçmalığıda çekim gücü diğer işlemcilere göre düşük. Tabi bu da şarjı etkileyen bir faktör.