Ekran 3/4 olduğu için 9/16 görüntülerde sıkıntı yok gibi. Film değil de spor izlerken en azından.
Her kabloyu sök tak yaptım düzelmedi.








Ekran 3/4 olduğu için 9/16 görüntülerde sıkıntı yok gibi. Film değil de spor izlerken en azından.
Her kabloyu sök tak yaptım düzelmedi.








Son bir saat içinde 162 ziyaretçi, 44 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
O ekranın 4:3 olduğundan emin miyiz?
Emin değilim, yayın 16:9 olduğunu düşündüğümden öyle bir çıkarım yaptım. Görseller de bir anda yüklenemediği için, ekranın sadece arkasından anlaşılması zor.