Nintendo switch oled sahibiyim, cihazı uzun süre kullanmadığım oluyor. Pil olecek bu gidişle

Bu süreçte Dock da sürekli şarj da bırakmak kötü, bırakıp şarjı azalarak bitmesi kötü, nasıl bırakmak lazım bunu ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap