Oyun 5 Şubat'ta çıkacak. Sürekli X-COM + Warhammer demişler de, bence bariz Jagged Alliance. Demosu var ve çok başarılı. Ben takibe aldım.

Oyun 5 Şubat'ta çıkacak. Sürekli X-COM + Warhammer demişler de, bence bariz Jagged Alliance. Demosu var ve çok başarılı. Ben takibe aldım.

Son bir saat içinde 194 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Görsellik olarak JA olabilir ama bence Warhammer + XCOM doğru bir niteleme gibi geldi. Demo'yu bitirdim ama keşke devamı olsaydı, ağızda bir parmak bal kaldı.
Not: Sihirliler Kahvesi'nde paylaşmıştım sen de like etmişsin. Benden mi gördün itiraf et ☺️
Galiba. Facebookta gördüm, "P.tesi denerim" dedim, denedim. 8)
Star Wars klonu iyi çıksa keşke; gerçi, ben artık saf turn-based oyun istemiyorum. Hibrit tasarım çok daha iyi.
Star Wars klonu iyi çıksa keşke; gerçi, ben artık saf turn-based oyun istemiyorum. Hibrit tasarım çok daha iyi.