Şimdi ne oldu biliyor musunuz: Sıvı soğutucu aldıktan sonra CS 2'de yediğim anlık drop'lar geçince benim aklıma birden bu oyun (Quantum Break) geldi, gpu kullanımının bu kadar dalgalandığına şahit olduğum ilk oyundu. Hikâye oyunu olduğu için cpu'dan hiç şüphelenmemiştim o zamanlar ama bu sıvı soğutucu artı CS 2 durumu sonrası "ulan bi dakka" oldum bi aklıma gelince. Yükledim oyunu, tekrar denedim ve bingo: O dalgalanmalar olmuyor artık. Meğer benim cpu throttle yiyormuş, ondan stabil çalışmıyormuş oyun. Bu arada "bunda bu throttle yeniyorsa sen diğer oyunları nası stabil oynadın? hiç mi fark etmedin bir şeylerin ters gittiğini be adam??" diyeceksiniz. Şöyle: Bu oyun acayip cpu kullanıyor çözemediğim bir şekilde, yani oyunda bi b*kluk olduğu gerçeği hâlâ orada duruyor onda bi değişiklik yok. Sadece ben bu kadar anormal cpu kullanabileceğini düşünmediğim için bu ihtimali hiç düşünmemiştim zamanında. Bayağı böyle 70W falan çekiyor işlemci, bu gücü CS 2'de falan anca çektiğini görüyorum ben 7500F'in. Şu an işlemci throttle yapmadığından gücü yetiyor da dalgalanma olmuyor gpu %100 takılıyor. Ha oynamayacağım oyunu zira hem Xbox sürümünde Türkçe yama olmuyor, hem de oyunda motion blur kapanmıyor ve o kadar göz yoruyor ki anlatamam. Kafamdaki soru işaretini gidermiş oldum ama en azından, iyi oldu denemek yine de. 😀
Teknoseyir gündemi
#EA#note9pro#honor600pro#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#ClairObscurExpedition33#WhatsApp#ttmobilSon bir saat içinde 212 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Hangi işlemciyi ve kasayı kullanıyorsunuz? Hangi soğutucudan sıvı soğutucuya geçtiğinizi merak ettim. 🙂
Ryzen 5 7500F, stock soğutucu, Vento kasa.