Seppuku 1962 filmini dün 2. kez izledim yok böyle bir film, boşuna amerikalılar japonlardan almıyorlar bazı filmleri. Bu da o tarz başyapıtlardan biri. Samuraylık onuru üzerine ders veren. Diyaloglarıyla olsun, çekim açılarıyla olsun, oyuncularıyla olsun 10 üzerinden 10'luk film. Her karesi neredeyse duvar kağıdı yapmalık. Biriyle beraber izledim, düblajsız film izlemeye karşı ama naptım ettim ikna ettim o bile 8.5 verdi, beğenme eşiği epey düşük biridir. Ölmeden izlenmesi gereken filmlerden.

blueray versiyonu varmış, bakalım...
Filmi izledikten sonra şu yorumlamayı da öneririm.
https://www.youtube.com/watch?v=8JZ2ZBzZC-w
merak ettim şimdi