Yurtdışındaki şirketlerde çalışana yemek/yemek kartı zorunluluğu gibi bir şey var mı?
Son bir saat içinde 199 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Kesinlikle yok Almanya için diyorum.
Dubai'de öğle yemeği veya arası diye bir kavram bile yok.
Şirkete göre değişiyor mu acaba? Ben oradayken vardı, ve devam ediyor.
@emrah-ozturk Almanya'da çalıştığım yerde 15 dakika idi atölye el işçiliği işi 7.00 -15.00 9 da 15 dk 12 de,15 dk bu sürede ne yaparsan yap çok az
@haydar8999 Beyaz yakada nasıl durum acaba asıl doğru kıyas o olur
@emrah-ozturk ne zaman?
@haydar8999 Beyaz yaka işi için söylemiştim ben. El işçişiği nasıldır bilemiyorum. Şu anda Almanya'da çalışıyorum, bir saat öğle aramız var.
@arandur 2016-2023 arası yaşadım orada.