@djselami Kutusunde aparatı var. Pencere ve pencere pervazı çevresine cırt bant vermişler onları yapıştırıyorsun sonra da fermuarlı kumaştan parçası var onu takıyorsun aradan boruyu salıp fermuarı çekip kıstırıyorsun.
Bende 12 bin olanı var. O bile zor soğutuyor. Yine de o yaz sıcağını çekmekten çok evla. En önemlisi sıcak hava tahliye borusunu mümkün olduğunca kısa tutmak.
@fasterinside gece çalıştıgım için güzdüz uyumak zorundayım hava çok sıcakken çok zor oluyo salonda klima var ama salonada yatamıyorum oda ufak diye aldım bunu en azından rahat uyumama yardım eder
@djselami eğer tek hortumlu kullanacaksanız aslında salonda klima olması avantaj, çünkü bu odadaki havumu vakumlayacağı için salonda çalışan klimanın soğuk havasını odanıza doğru çeker.
ben bundan aldım odam minik 10m2 odamda binanın merkezi sistemine bağlı bacaya giden açık vardı oray verdim gayet güzel soğutuyor. odamı 27'den 22'ye düşürmesi 45 dakikaya yakın. Bina dışına klima ünitesi takmak yasak, balkon da kapalı böyle çözdüm.
https://teknoseyir.com/durum/1755931 Görür ama sesli birde bu resimdeki ilk parti gelen mal şuan gönderdikleri yeni parti bendekinden çıkıyor.
Kocaman bir hava borusu var pencereye sabitleyeceksin hocam. Yer ayarladın mı?
@tarikx camı açıp nişanbayla komple kapatıp oradan Borunun geçeceği şekil kesip öyle dışarı vermeyi düşünüyorum
@djselami Kutusunde aparatı var. Pencere ve pencere pervazı çevresine cırt bant vermişler onları yapıştırıyorsun sonra da fermuarlı kumaştan parçası var onu takıyorsun aradan boruyu salıp fermuarı çekip kıstırıyorsun.
7000 btu çok az ama oda küçükmüş 10m² için yeterli.
Mobil klima alacaklara tavsiyem şöyle bir düzenek kurmanız: https://teknoseyir.com/blog/mobil-klima-performans-arttirma-cift-hortum-hilesi
Bende 12 bin olanı var. O bile zor soğutuyor. Yine de o yaz sıcağını çekmekten çok evla. En önemlisi sıcak hava tahliye borusunu mümkün olduğunca kısa tutmak.
@fasterinside gece çalıştıgım için güzdüz uyumak zorundayım hava çok sıcakken çok zor oluyo salonda klima var ama salonada yatamıyorum oda ufak diye aldım bunu en azından rahat uyumama yardım eder
@djselami eğer tek hortumlu kullanacaksanız aslında salonda klima olması avantaj, çünkü bu odadaki havumu vakumlayacağı için salonda çalışan klimanın soğuk havasını odanıza doğru çeker.
@tunakaner salonda bizimkiler üşüyo diye pek acamıyoz klimayı
ben bundan aldım odam minik 10m2 odamda binanın merkezi sistemine bağlı bacaya giden açık vardı oray verdim gayet güzel soğutuyor. odamı 27'den 22'ye düşürmesi 45 dakikaya yakın. Bina dışına klima ünitesi takmak yasak, balkon da kapalı böyle çözdüm.