600 TL kupon verince hemen sipariş geçtim ama iptal edebilirim. Ebeveyn telefonu olarak nasıldır? 8050'ye gelmiş oldu.

600 TL kupon verince hemen sipariş geçtim ama iptal edebilirim. Ebeveyn telefonu olarak nasıldır? 8050'ye gelmiş oldu.

Son bir saat içinde 136 ziyaretçi, 110 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Zaten 8 bine resmi yollardan iyi telefonda pek yok. Bunun ekranı da amoled güzel yaşlılar için de uygun gündüz daha net görünür. E bellekte iş yapar depolama zaten okey. Donanım da helio G99 cpu o da iş yapar. E daha ne ? dandik pukufon mu alacan ? c63 mü c65 mi ne var 7500 liralara ama lcd ekran daonanım daha kötü sadece göstermelik 8 bellek 256 depolaması var. Pili ölse 2 sene sonra arada bulasın şayomiyi. 😀
Aynen 6 ana güncelleme de var.
@burakozyurek Ha o biraz kel kör modunda ama samsung söz verdiyse tutuyor veriyor da biraz geç veriyor. Ama tabi anne babaya alınıyor diye düşününce tabi samsung o konuda çok daha iyi. Arayüzü daha kolay daha rahat.
600 tl ye 8000 tl zarar ettin
Fiyatı bilmem ama işlemcisi , ramı büyüklerinizin ihtiyacını karşılar bence .
Hayırlı olsun alınmış alınmıştır.Güncellemeler ile baya idare eder.Zaten anne baba tel olduğu için fazla beklenti olmaz.Destek bitesiye kadar çok rahat götürür.