Onbinlerce bölümü olan ve sadece 1 TV Dizisi başlığında bile binlerce başlık açılan bir platformdaki katılımcı rakamlarına aklım ermiyor.
Ben 2 gün önce sadece bir minicik konu/soru başlığı açtım
46 bin kere görüntülenmiş.
183 çoğu birbirinden değerli yorumlar almış
111 kere açtığım başlık paylaşılmış

Hangi platform bu? Keza, bu bir şikayet mi memnuniyet mi?
@leventp
Merhaba Levent Ağabey,
(Reddit)
sorumun yanıtını o kadar etraflı bilgilerle yanıtlamışlar/ yorumlamışlar ki çok şey öğrendim tabii ki bu bir memnuniyet
Reddit mi burası?
@sormadunyamnebicim
Evet
Reddit bu yüzden reddit işte 🙂 Boşuna o kadar değer verilmiyor. Tek sorun moderatörler. Tam bir "top benim saha benim istemediğime oynatmam" kafasıyla işliyor çoğu bölüm. Benim başıma gelmedi ama gördükçe böyle örnekleri canım sıkılıyor. Geçenlerde bot yazmışlar, eğer asmongold'un bölümüne join'lediysen dragon age bölümünde otomatik banlısın hiçbir şey yazamıyorsun 😀 Çok saçmasapan işliyor bu bölümlerin moderasyon işi