#Turkcell fena kampanya yapmış, dışarıdan faturalıya geçene epey avantajlı tarifeler var. 10 gün sonra bitiyor gözüküyor, değerlendirmek isteyenler için linki de bırakayım: https://www.turkcell.com.tr/tr/turkcellli-olmak/paket-secimi?packagetype=postpaid&sort=default&card_group=turkcellonerisi

60 gb toplam gibi geldi bana. Açıklamalara baktım bir şey göremedim. Aylık 60 gb için 390 lira bedava. Siz bir şey anladınız mı hocam?
Aylık 60 gb. https://www.turkcell.com.tr/paket-ve-tarifeler/yeni-musteri-paketleri/buyuk-festival-60-gb
baya 60 gb veriyor, sadece 12 ay faturalı taahhüt işte, bitince geri bimcell artık 🙂 5 gün önce paket yaptığıma pişman oldum, yarısı boşa gidecek ama bunu da kaçıramam. bimcell'de de fiyatlar şimdilik böyle, 12 ay içinde en az 2 defa zam geleceği kesin.
@sqn benim yarın, annemin 6 sında dolacak. Yarın annemin geçişini yapmayı düşünüyorum, benim hat kardeşimin üzerinde onun işler de aşırı yoğun. Olmadı bir kaç gün telefonsuz gezer cumartesi halletmesini isterim. Fiyatlar bedava gerçekten. Daha 2 ay önce kuzeni 20 gb'a 340+vergiye geçirdik. Aynı tarifeye TT Mobil 540 lira istemişti.
türkcel bana en ucuz paket önerisi 600 liraydı ttkoma geçtim bakalım anlaşılan artık her sene değiştirecez
yıllardır yazıyoruz zaten, doğrusu bu 🙂