arkadaslar kulaklıklardakı hassasıyetın dusuk veya yuksek olması ne anlam ıfade edıyor? http://www.kliksa.com/urun/panasonic-rp-hje120e-k-headphone/900153781 bu lınktekı kulaklıgı tavsıye ettıler baktım nete yorumlar guzel ama ben senheıserın mx 80 ını kullanıyorum onda hassasıyet 123 bunda 96 bu ne anlam ıfade edıyor?
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 94 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Birimi dB olduğuna göre ses yüksekliğiyle ilgili bir şey olsa gerek. Ama mx80 kulakiçi değil o yüzden daha çok olması senin daha yüksek ses duyacağın anlamına gelmez.
Ses çıkışının yüksekliği 96DB demek istiyor. ama bu panasonic ürünü kulak içi olduğundan 96DB yetecektir diye düşünüyorum. Ben de sennheiser cx400 var. 114 DB. son ses açtığım pek olmuyor
tesekkurler.. ben genelde yunan muzıgı dınlıyorum bılıyorsunuz ara sesler ınce buzıkılerle yogun bır muzıktır sızce ara sesler konusunda bana uygun olur mu cok cıkamıyorumda fıyat olarak..
@damdan-duser-gibi açıkçası hiç denemedim bu ürünü : ) fiyatı nedeniyle oldukça düşük segment olduğunu düşünüyorum. mx80'den pek farkı yoktur
kulaklık alırken rakamlara takılmayın.
Hangi FİRMA dalında usta ise o firmanın ürünleri daha iyidir mesela senheiser ses konusunda usta
Rakamlara değilde kullanıcı deneyimlerine bakma daha iyi olur