Adobe zammı yarın geliyor, yaklaşık %300'lük bir zam. Mevcut paketinizin bitmesine 3-5 ay varsa bile durmayın, direkt yeni hesap açıp yıllık üyelik almanızı tavsiye ederim, bu şekilde bile yeni fiyatlandırmadan daha ucuza geliyor.
Ayrıca öğrenci aboneliği yıllık 1500 lira, bazı kişilerden öğrenci üyeliği alırken hiçbir belge de istemiyormuş onu da deneyebilirsiniz yarına kadar 🙂
Kazma kurek ?daha ucuz olmaz mi?tabi is yapilmiyorsa
Yapay zekayı entegre ederek kürek işlerini pratikte bitirdiler maalesef. Elbette yükler kullanırsınız kürekli onu engelleyemiyorlar henüz ama küreklide yapay zekası çalışmıyor ve özellikle Photoshop'un yapay zekası olayı başka bir seviyeye taşıdı. Eskiden saatlerce uğraştığımız şeyleri birkaç dakikada çözüyor.
@onimarsynn fotochop cc 6 dan sonrra takip etmedim.yapay zekabicin o oara odenecek o zaman
%300 çokmuş ya. Yıllıığına bir bakayım bari.