Adobe zammı yarın geliyor, yaklaşık %300'lük bir zam. Mevcut paketinizin bitmesine 3-5 ay varsa bile durmayın, direkt yeni hesap açıp yıllık üyelik almanızı tavsiye ederim, bu şekilde bile yeni fiyatlandırmadan daha ucuza geliyor.

Ayrıca öğrenci aboneliği yıllık 1500 lira, bazı kişilerden öğrenci üyeliği alırken hiçbir belge de istemiyormuş onu da deneyebilirsiniz yarına kadar 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap