Hattımı bimcellden vodafonea taşıdım geçen ay. Mesaj geldi telsiz kullanım ücretim varmış 180 lira ödemek istiyorum ama bimcelle giremiyorum e devlette görünmüyor Vodafone'da da görünmüyor nerden ödeyebilirim?

BeğenFavori PaylaşYorum yap