The Evil Within 2 bir hafta boyunca ücretsiz olarak Epic kütüphanesine eklenebilecek. #EpicStore #haftanınbeleşoyunu

The Evil Within 2 bir hafta boyunca ücretsiz olarak Epic kütüphanesine eklenebilecek. #EpicStore #haftanınbeleşoyunu

Son bir saat içinde 176 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ortadoğu'da kütüphanesine ekleyen pek olmaz. Yeterince kabus görüyoruz.
1 muhteşem bir oyundu, bu nasıl acaba aynı kaliteyi devam ettirmiş mi bakalım
1 için oynaması çok zordu, zevksizdi gibi yorumlar okumuştum.
@kgk valla bence çok iyi oyundu, nerdeyse her bölümü farklı bir mekanda geçiyordu, hem mekan çeşitliliği hem de atmosferik korkusu olsun müthişti, hikayeyi de sonuna kadar merak ettiriyordu.
oyunun problemi çıkış yaptığında 30 fps kilitliydi sonra update ile 60 fps yaptılar, orda bir eleştirilmişti. bir de 2014 oyunu falan ama 2014 yılı için eski kalmış grafikleri vardı, texture'lar falan eski duruyordu. gerçi yeni remaster almış last of us'da bile texture'lar çamur gibi hala 😀
1 çok iyi bir oyundu, 2 üstüne koyarak kendini geliştirdi ve çok daha iyi bir oyun oldu.
İlkini oynuyorum şuanda PC portu tam akıcı hissettirmiyor, kontroller falan bi değişik ama güzel oyun