Sedat @sdtzby 21 Ağustos 2014 - 14:15 #ilktelefonum buydu benim 2. almıştım. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 4 1 2 Yasin İLKAYA @yasinilkaya bende de var nokia 5110 ayrıca kvklı 😀 😀 21 Ağustos 2014 - 14:33 Yanıtla Beğen Wang_Yu @wang_yu benim de ilk telefonumdu.vay be ne günlerdi gazeteden kupon biriktirerek almıştık 😀 arkadaşımda da vardı renkli kapakları değiştiriyorduk falan.. 21 Ağustos 2014 - 15:04 Yanıtla Beğen İptal
bende de var nokia 5110 ayrıca kvklı 😀 😀
benim de ilk telefonumdu.vay be ne günlerdi gazeteden kupon biriktirerek almıştık 😀 arkadaşımda da vardı renkli kapakları değiştiriyorduk falan..