Burada Itopyada calısan yetkili birine nasıl ugrasabilirim bilen var mı ? müşteri hizmetleri hiç bir şekilde yardımcı olmuyor. artık bunların bana tezgah kurduğunu ve monitorume el koyduklarını dusunuyorum
Itopya Aoc'un değişim onayı verdiği monitorume el koydu. zorla para iadesi yapmaya calısıyorlar. onlarca kez mail attım, telefonla aradım hiç bir şekilde yardımcı olmuyorlar mail atın diyorlar maillere dönuş yapan yok. suan piyasası 6bin olan monitor için 2500 lira iade yapıcaklar. Aoc teknik servisi ile onlarca kez görüştüm biz değişim onayı verdik, Itopyaya ıslak imzalı değişim formu bile gönderdik geri dönüş yapmadılar bize onlardan haber verirlerse biz ürünü onlara onlarda size gönderebilir diyor ama itopya inatla para iadesi yapıyoruz diyor! Itopyaya 5 lira bile masrafı olmayacak değişim için neden para iadesi yapılmaya calısıyor ? benim hem gönderdiğim monitorum hem de değişim onayı almış monitorum nerede? birileri kendine mi almaya calısyor?
evet şikayet edicem ama bu süreç daha da uzayacak. monitorsuzum ve aylarca daha beklemek istemiyorum. hali hazırda 2 ay oldu bile
@erdemozkir malesef istanbulda değilim yoksa yapıcaktım. özellikle telefonda 1 saat sıra bekleyip bilerek açmadıkları zaman!
@ademhelvaci abiye ulas.o yardimci okur
tek yapmaları gereken aoc teknik servise geri dönüş yapmak ama onu bile yapmıyorlar. para iadesi yapılıyor biz bir şey yapamayızdan başka bir şey demiyorlar
en az 4 5 kere konustum aoc teknik serivis ile. onlar değişime onayvermiş yeni bir model ile. zaten banada mail gelmişti 1 ay önce değişim istermisiniz diye bende onaylamıştım. bayram öncesi itopyayı aradığımda yarın kargolıcaklarını söylediler. bu hafta para iadesini yaptık diyorlar.
@sckn evet biliyorum. teknik servis değişim için onay maili gönderdiğinde yeni model ürünü de önerdiler ve itopyanın sitesinde yani stoklarda var