Mac Eşzamanlama Silme
Merhabalar. iPadimi Mac'e bağlayıp eşzamanladım. Şimdi yer kapladığı için bu eşzamanlamayı silmek istiyorum. Nasıl yapacağımı çözemedim. Yardımcı olabilecek varsa sevinirim.
Mac Eşzamanlama Silme
Merhabalar. iPadimi Mac'e bağlayıp eşzamanladım. Şimdi yer kapladığı için bu eşzamanlamayı silmek istiyorum. Nasıl yapacağımı çözemedim. Yardımcı olabilecek varsa sevinirim.
Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 30 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.