Euro 25.66 olmuş, benim gibi hala 20 ile çarpanlar vardır umarım.
Ivır zıvır alırken neyse de hafif yüksek alımlarda güzel fark çıkıyormuş 😂
Resmen 5 yıl öncenin kuru kadar fark oldu bir kaç haftada
Euro 25.66 olmuş, benim gibi hala 20 ile çarpanlar vardır umarım.
Ivır zıvır alırken neyse de hafif yüksek alımlarda güzel fark çıkıyormuş 😂
Resmen 5 yıl öncenin kuru kadar fark oldu bir kaç haftada
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bu arada ben de 27 28 gibi 30 a dönerim kim uğraşacak şimdi 25 ile 😂😂.
Gülüyoruz falan ama durumlar vahim.
Salın gitsin ya, millet soğan yeriz dedi, daha beter olsunlar. Bu arada ben de beter oluyorum tabii.
Ben hep 50 ile çarpıyorum 😀
Bir Dolar bir Euro 50 lira 😀