#otoseyir annem araba bakıyor ama direksiyon şeyi pek iyi değil. 90 yılında aldı ehliyeti o zamandir da araba kullanmıyor öğreneceğim. Şimdi bu Palio falan baktık da bunla çarparsak direk araba kagit olur. O yüzden ben yeni arabalara bakıyorum. Şimdi bi stepway düşündük olabilir belki. Ben Duster da düşündüm ama pahalı biraz. İkinci el bakıyoruz. Şöyle çok pahalı olmayan 30bin civarı araba önerir misiniz. Arabadan çok anlamıyorum da bakamıyorum o yüzden. Kendime de yeni golflerden veya a180 bakıyorum işte. Ilk valideye alalım bana bakarız
Son bir saat içinde 110 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ogretecegim olacaktı düzeltemedim**
Anneye otomatik Golf 4-5 de gidebilir.
Pahalı onlar ya
30 bin demişsin fakat 25 e çok temiz otomatik golf 4 bulursun.
Edit:Poloda olur 🙂
Link verir misin ben burdan doğru duzgu bir giremiyorum da internete
Daha güzeli daha uygunu bulunur fakat ben misal olsun diye atıyorum:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-2003-otomatik-golf-hatasiz-degisen-parcasi-yok%2Cmasraf-yok-175671071/detay
Doğru bide otomatik lazım buna. Para konusu da sen mi söyliyin 😀 biz spotify premium bile alamıyoruz 😀
hyundai accent era yıda düşünün derim
Kısa araba olmalı yazmayı unutmusum
era da kısadır ki bakmalısın mutlaka @agab
http://www.arabam.com/otomobil-testleri/hyundai-accent-era-1-5-crdi-yorumlari/108
https://binekarac.vw.com.tr/yeni-golf-teknik-bilgi.aspx
Dayimda blue var ama yine de era da uzun gibi
golf la karşılaştır 🙂 blue büyük haklısın heybetli yüksek ama era değil o kadar ama yine de sen bilirsin tabi
"direksiyon hakimiyeti...."
Aynen güvenlik için yeni araclara bakıyorum
Fiesta guzel araba , c3 de olabilir madem kucuk istiyorsunuz , en iyisi micra ama kucuk arabaysa onemli olan 🙂
E ben a180 alamadım ki pejo 206 var bende 😀 180 alsam anca çalıştığım zaman alabilirim o da 2000 lira taksitle komşum aldı maaşı 1000tl adamın ama 2000tl taksit ödüyor ben de öyle olurum alırsam qwqeqsqrae
Edit. Biz MacBook bile alamıyoruz 😀
kucuk, ucuz, anne arabası. otomatık mıcra bakın bence.