#otoseyir annem araba bakıyor ama direksiyon şeyi pek iyi değil. 90 yılında aldı ehliyeti o zamandir da araba kullanmıyor öğreneceğim. Şimdi bu Palio falan baktık da bunla çarparsak direk araba kagit olur. O yüzden ben yeni arabalara bakıyorum. Şimdi bi stepway düşündük olabilir belki. Ben Duster da düşündüm ama pahalı biraz. İkinci el bakıyoruz. Şöyle çok pahalı olmayan 30bin civarı araba önerir misiniz. Arabadan çok anlamıyorum da bakamıyorum o yüzden. Kendime de yeni golflerden veya a180 bakıyorum işte. Ilk valideye alalım bana bakarız

BeğenFavori PaylaşYorum yap