Aux kablosuyla mikrofon uzatılır mı? 1-2 metre kadar? Rode'nin shotgun mikrofonu için düşünüyorum.
Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hangi shotgun? NTG serisi XLR kablolu mikrofonsa zaten XLR ile uzatmak en iyisi, videomic tarzı bir şeyse mecbur 3.5mm ile uzatacaksın 1-2m'de bişey olmaz.
Normalde 3.5mm kablo dengesiz (unbalanced) diye fazla uzatmayın derler. (10-20m yapma yani)
XLR'ı çok uzun yapabliirsin. Zaten o mikrofonlara da 48V güç vermek lazım.
Şu setin içindeki mikrofon, tam model vermemişler. Alım kararımı etkilemeyecek daha almadım ama ona göre bir çözüm üretebilirsem güzel olur eğer çalışmayacaksa.
https://www.fujifilmshop.com/katalog/urun/x-t200_gumus__xf18-55mm_vlogger_hazir_kit
@huseyinekrem Model yazıyor "Rode Video Micro". Çalışır ama aşağıdaki arkadaşın dediği gibi dipses sıkıntısı olabilir. Yaşadığınız şehirde Fujishop varsa gidin deneyin, açık mikrofon varsa kurcalamanıza izin verirler.
Bence özellikle pilsiz (güç verilmeden çalışan) condenser mic.'ler sıkıntı, "Rode Videomic GO" denerken 9V pil ile çalışan Videomic'e göre çok noise yaptığını görmüştüm.
(kameraların ses birimleri pek kaliteli olmuyor, sesi yükseltme işi kameraya kalınca dipses artıyor)
ama Youtuberlığa giriş için kullanılacaksa iş görebilir ben üst modelleri bilen kullanan biri olarak yorum yapıyorum. Dediğim gibi bence deneyip karar vermeye çalışın.
Dışında zırhlı enterferans koruması yoksa parazit yapar