https://youtu.be/RdPbNhwHi24
Bu #Figma dan ayda ~=1300 dolar kazanıldığını söylemiş. Gerçekten müthiş bir araç. deveeloperlar için de kod çıktısı (CSS,html,andriod, ios) veriyormuş
Teknoseyir gündemi
#EA#honor600pro#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#ClairObscurExpedition33#note9proSon bir saat içinde 207 ziyaretçi, 133 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

"sigma"sınlar?
Iphone ile film çekilmesi misali olabilir. Gerçekten UX tasarımında lider uygulamalardan. Ama her kullanan 1300 dolar kazanabilir algısı yaratılıyor ise yanılmamak gerek 🙂