AMAZON YURT DIŞINDAN alışveriş yapacağım bazı sorularım var lütfen bilen arkadaşlar yardımcı olabilir mi ?
Şimdiden çok teşekkür ederim yardımcı olanlara.
SORU1: Türkiyede teslimatta ekstra bir ücret/ödeme süprizi çıkmıyor mu ? Amazona ödeme yaptığımızdan sonra bütün kargo, gümrük vergisi vs dahil oluyor değil mi? Yani ekstra ücret ödemeyeceğim değil mi?
AORU2:Yurtdışından alışverişte üst alım limiti ne kadar?
SORU3:Aynı satıcıdan 5 ayrı ürün alıyorum toplam bedeli 75euro, bu 5 ürünü tek bir pakettemi isteyim (Gümrük sıkıntısı olurmu) 5 ürün için ayrı ayrı kargo bedelimi öderim yoksa satıcı aynı olduğu için tek bir ödeme ekranında kargomu öderim?
Bir ürünü ve sepeti resimlere koydum.
#TeknoYardım #amazonyurtdışı #Amazon #yardım #YurtDışıAlışVeriş


sadece son sorunuza emin olarak cevap verebilirim, aynı veya benzeri üründen çok almamaya dikkat edin, direkt satıcısı amazon değilse de gümrük esnasında süprizle karşılaşabilirsiniz. Eğer gümrükçü bu üründen çok getirip ticari olarak satacağınıza kanaat getirirse size bu işlem 300-400usd ye patlar ürün fiyatı hariç. gümrük işlemleri için kesin konuşmak zor, ama işinizi şansa bırakmayın, çok getirmeyin derim.
Son olarak 1 ayda 1 tc kimlik no için total ürün getirme sınırı mevcut, sanırım 5 idi, ister 1 usd isterse 100usd olsun, belli sayıda ürün getirmenize izin var sadece.
Teşekkürler 5 adeti bilmiyorum
Peki tek paketi nasıl yaptırabilirim ve ödeme ekranında 3 üme ayrı kargo parası mı alıyor ? Bunu öderken seçme yolu var mı ?
Amazon yurtdışı tarafından satılan hiçbir üründe sıkıntı yaşamazsın, 2 sene amazon garantisi altında değişim ve iade dahil (Koşulsuz şartsız) Türkiyedeki gibi dur teknik servise göndercez 1-2 ay bekle gibi bir durum yok ve üstelik kargo ücreti ve peşin ödenecek ve çıkabilecek gümrük vergisi miktarını sana belirtiyor ve peşin olarak ödemesini alıyor senden daha sonrasında extra bir vergi veya kargo parası söz konusu değil, ve şöyle bir güzellikte var eğer senden aldığı gümrük vergisinden daha az bir miktar ödendi ise sana geri iade yapıyor.
Peki şu ekrandaki kargo ve paketleme ücretinin içinde değil mi vergi yanı bu ekranı ödediğimde başka bir ücret yok değil mi. İlk kez alcam kusura bakamayın 😂
@kizilsakal Hayır onun içinde değil, Gümrük ve ithalat ücreti depozitosu diye geçiyor ve peşin olarak belirtiyor, amazon tr hesabıyla amazon almanyadaki ürünleri alabilirsin.
ürün amazon tarafından satılmıyor, arkadaşın paylaştığı görsele bir bakın
Alacağınız ürüne baktım kargo ücreti hariç gümrük ücretini ödersiniz. amazon göndermiyor direk satıcı yolluyor. amazonda satılan her ürün kargo-gümrük ücreti çıkmaz diye birşey yok.
bu ürün satıcı direk kendisi gönderiyor amazon müdahil olmuyor. gümrük ücreti %99 çıkar
bunu satıcı amazon değil lojistik vs işlerini amazon devralmış kendi deposundan yollayacak kargo ve gümrük ücreti son ekranda yazar
bunu komple amazon kendisi satıyor yine ödeme ekranında kargo+gümrük peşin alacaktır.
Teşekkürler baya resimli anlaşılır oldu 😁
160 doları geçme