Arkadaşlar sizce elektronik cihazların fiyatları arttı ya bu kur düşüşünden önce. Geri inme ihtimaline ne diyorsunuz? Aldığım ürünü iade etsem mi diye düşünmüyor değilim.
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
hiç sanmıyorum
Bu ulkede kalkan hicbirseyin indigi görulmemistir.
Grafik fikir verebilir.
İner de biraz zaman alır...
fiyatların inmesi için 1 hafta sabit kalacağı aralık lazım, bugün 11 ile 14 arasında gitti, neye göre indirecek satıcı? bu arada satıcıyı savunmuyorum sadece nasıl fiyatlandırdıklarını biliyorum, hepsi birbirine bakıyor, kimse cevvallik yapıp de %20 fiyat indirmez kendi başına.