Günlük açıyorum bir saatte olsa rdr2 atıyorum. Resmen stres attırıyor oyunun güzelliğinden ziyade bazen öylesine at sürüyorum akarsularında dağlarında huzur veriyor 🙂

Günlük açıyorum bir saatte olsa rdr2 atıyorum. Resmen stres attırıyor oyunun güzelliğinden ziyade bazen öylesine at sürüyorum akarsularında dağlarında huzur veriyor 🙂

Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ben de bu olayı ara ara Cyberpunk 2077'de yapıyorum, Night City'nin çok güzel dizayn edildiğini düşünüyorum. Manzaraları ve şehrin atmosferi güzel olan oyunlar başlı başına oyunu alma sebebi benim için 😀
o 2 saat gerçekten ağır hikayeyi açmıyor sabredin açılıyor.
Ben de aynı şeyi The Long Dark'ta oyunu en kolay moda alarak yapıyorum. Çok dinlendiriyor gerçekten.
Yanlış hatırlamıyorsam 4 saat gibi bir sürede giriş hikayesini bitirip salıyor sizi serbestliğe
Aynısını yaşadım.
Kesinlikle doğada gezmenin verdiği o huzuru nefis bir şekilde hissettiriyor 🙂