Tıkı sessiz mouse bakıyorum. Şu modeli gözüme kestirdim: https://www.amazon.com.tr/dp/B01K7GEAEI/ref=twister_B088XLQXVD?_encoding=UTF8&psc=1 . Var mı ürün hakkında olumlu/olumsuz yorumu veya başka tavsiyesi olan?
Edit: M330 aldım. Tavsiyede bulunan arkadaşlara teşekkür ederim. M590 çok cazip gelmedi bana. Bluetooth aradığım bir özellik değil. Fiyat anlamında pahalı, boyut anlamında da küçük geldi aynı zamanda.
Son bir saat içinde 117 ziyaretçi, 44 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
O da güzelmiş ama hem fiyat olarak daha pahalı hem de daha küçük görünüyor. Bu civarda bir tavsiye olursa sevinirim.
Üzerine biraz daha koyup 590 alırdım ben şahsen. Bu düz mouse bir özelliği yok gibi. Bluetooth bile değil sanırım, bu fiyata pek uygun bir şeye benzemiyor.
İş yerinde kullanıyorum. Ufak olması dışında problem yok(evde g402 kullanıyorum), genel olarak memnunum.
m590 kullanıyorum memnunum genel olarak hem tablette hem bilgisayarda kullanıyorum iyi oluyor.
Birde büyüğü olsa bunların