LOOP @loop 21 Temmuz 2014 - 03:49 Sonunda BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 8 10 Görkem Kaçar @gorkem ironi için mi paylaştın yoksa ciddi misin anlamadım 21 Temmuz 2014 - 03:53 Yanıtla Beğen LOOP @loop bi gün anlayacaksın inş. kardeşim 21 Temmuz 2014 - 03:56 Yanıtla Beğen Ömer @aboutblank Son paragrafa kadar "Vay anasini!" dedim. Son paragraftan sonra... 21 Temmuz 2014 - 03:53 Yanıtla Beğen 1 ByKesanli @burakkesanli Aynen 😀 21 Temmuz 2014 - 03:54 Yanıtla Beğen Eofdred @eofdred son paragrafı sil tekrar paylaş. trollük böyle yapılmaz 😀 😀 21 Temmuz 2014 - 04:01 Yanıtla Beğen LOOP @loop ben hazırlamadım o dediğin daha etkili olur ama nihayetinde mesaj tüm etkisiyle abondone bırakıyor 21 Temmuz 2014 - 04:08 Yanıtla Beğen cihat emre @cihat-emre çok komıkmıs paylasımcı kardeş 21 Temmuz 2014 - 04:06 Yanıtla Beğen Eofdred @eofdred son paragraf ile son iki maddeyi silip farklı bir sosyal platformda paylaşacağım bunu bakalım ne olacak 21 Temmuz 2014 - 04:09 Yanıtla Beğen LOOP @loop Maşallah bu saattede baya online adam varmış 🙂 21 Temmuz 2014 - 04:32 Yanıtla Beğen LOOP @loop Bu paylaşım aslında ne kadar acıv e vahim ve pis bir durumda olduğunu gösteriyor devletin, bildiğin amerikanız bildiğiniz natoyuz BMyiz lanet olsun 21 Temmuz 2014 - 17:19 Yanıtla Beğen İptal
ironi için mi paylaştın yoksa ciddi misin anlamadım
bi gün anlayacaksın inş. kardeşim
Son paragrafa kadar "Vay anasini!" dedim. Son paragraftan sonra...
Aynen 😀
son paragrafı sil tekrar paylaş. trollük böyle yapılmaz 😀 😀
ben hazırlamadım o dediğin daha etkili olur ama nihayetinde mesaj tüm etkisiyle abondone bırakıyor
çok komıkmıs paylasımcı kardeş
son paragraf ile son iki maddeyi silip farklı bir sosyal platformda paylaşacağım bunu bakalım ne olacak
Maşallah bu saattede baya online adam varmış 🙂
Bu paylaşım aslında ne kadar acıv e vahim ve pis bir durumda olduğunu gösteriyor devletin, bildiğin amerikanız bildiğiniz natoyuz BMyiz lanet olsun