Eski podcastlere bakarken bu gündem değerlendirmeleri ve muhabbet bölümlerinin isimlendirilmelerindeki 2021/37 şeklindeki numaralandırmanın Hamdi abinin fikri olduğunu gördüm.
Buradaki podcastin ilk iki dakikası içinde geçiyor merak eden olursa.
https://teknoseyir.com/haftalik-gundem-degerlendirmesi-1-5-aralik-2014
Affiniza siginarak 🙂
Dip bilgi olarak dursun istedim 🙂
Hamdi Bey'li gündemler, en sevdiklerim.