Steam çevrimdışı modu berbat bir sistem bence şehir dışına çıkacaktım internet olmayacağı için Steam da indirmediğim oyun kalmadı.Neyse şehirden çıktım hadi bi oyun açayım dedim ,yaklaşık 20 oyuna girmeye çalıştım ve hepsinde "Bu oyun çevrimdışı modda çalışamaz"hatasını aldım.Şunda Steam de olan oyunlarımı korsan olarak indirdim sorunsuz oynuyorum verdiğim paraya pişmanmı olsam bilemedim 😀 Bunun bir çözümü var mı ?
Son bir saat içinde 112 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ben bir daha Steam'dan oyun almam onların paranoyaklığı ile uğraşamam 😀
İndirip üstüne 30 saat oynadığım oyun bile açılmıyor
hangi oyunlar?
Saint rows4,sleeping dogs,mafia2,euro truck sim2 vs. işte baya bir oyun denedim.