Steam çevrimdışı modu berbat bir sistem bence şehir dışına çıkacaktım internet olmayacağı için Steam da indirmediğim oyun kalmadı.Neyse şehirden çıktım hadi bi oyun açayım dedim ,yaklaşık 20 oyuna girmeye çalıştım ve hepsinde "Bu oyun çevrimdışı modda çalışamaz"hatasını aldım.Şunda Steam de olan oyunlarımı korsan olarak indirdim sorunsuz oynuyorum verdiğim paraya pişmanmı olsam bilemedim 😀 Bunun bir çözümü var mı ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap