#DiziTavsiyesi Breakin bad tartışmasız 1 numara
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 94 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Daha yeni mi keşfettiniz? 1 numaralığı filan kalmadı dizi biteli yıl oldu be!
Prison Break izlemediniz galiba? 🙂
güzel dizi ama bir dexter değil veya fringe değil benim gözümde hele GOT hiç değil, abartılmaması gerek yani
Breaking Bad'e bende bu ara sardım. Eskiden beri izle izle diye kafamın etini yiyorlardı da ona zaman ayırırsam hiçbirşey yapmam diye şimdi başladım. Akıp gidiyor valla.
Prison Break'te şahaneydi. Son sezon artık biraz öh dedirtmişti ama yine de oldukça iyiydi.
Breakout Kings vardı yine Prison Break yapımcılarının, projeyi rafa kaldırdılar. T-Bag falanda vardı o da güzel gidiyordu ama işte...