Tt ve saçma hediyeleri. Adam unutup bu saatler dışında mobil veriyi açsın da faturasına, bakiyesine girsin diye yapıyorlar heralde.

Tt ve saçma hediyeleri. Adam unutup bu saatler dışında mobil veriyi açsın da faturasına, bakiyesine girsin diye yapıyorlar heralde.

Son bir saat içinde 108 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Neden saçma olsun ki? Gece olsa neyse çoğu kişi evde ama gündüz genelde dışarıda olabiliyor insan.
Hiç yoktan iyidir. Babam kullanıyor da güzel hediyeler veriyor. Bir kere 10gb vermişti
evet vodafone dan daha iyi hediyeleri ama operatör farketmeksizin hızlar felaket.evdeki 10 mbit adsl den her zaman daha düşük oluyor hız.öyle dağın başı da değil yani büyükşehirin kalabalık bir ilçesinin merkezindeyiz.
@sunbeam valla biz memnunuz. 4.5g de 25-30mbps 3g de ise 10-15 hız alıyorum. Kalabalık yerlerde hatlar yoğun olduğundan hız düşüyor. En azından benim bulunduğum bölgede Vodafone dan daha iyi
Gece 12 sabah 6 arası 10 gb veriyor genelde o saatlerde uyumama rağmen inadına o saatlerde kalkıp bitiriyorum pakedi. Hattı taşıdığım ilk zamanlarda iyiydi sonradan saçma hediyeler veriyor.