Masaüstünde kablolu internet kullanıyorum. Normalde internetim var kullanıyorum ama ağ bağlantısında sınırlı erişim yada erişim yok diyor. Win8.1 metro uygulamaları internet yok deyip kestirip atıyor. Sebebini çözemedim bir türlü neden olabilir?

BeğenFavori PaylaşYorum yap