Kvothe @kvothe 11 Aralık 2020 - 19:46 Ok. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 3 Makineci @makineci 6s in varmış neden kullanmıyorsun? 😛 11 Aralık 2020 - 20:34 Yanıtla Beğen Temp @temp 😀 11 Aralık 2020 - 21:08 Yanıtla Beğen cicikuş nazmi @cicikus ben bu kolu 60 a verdim keşke benden alsaydın 😀 12 Aralık 2020 - 00:33 Yanıtla Beğen İptal
6s in varmış neden kullanmıyorsun? 😛
😀
ben bu kolu 60 a verdim keşke benden alsaydın 😀