Lg g2 kullanıpda bir sıkıntı çeken var mı?
Bu gün bir telefon alacam ama Çok kararsızım
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Yoo gayet iyi yalnız 32 gb al alacaksan
ben g2 yerine elite alırdım tabi marka takıntın yoksa 🙂
Marka takıntım yokta gg da 1150 liraya 32 gb sıfır var yani böyle bir fırsat varken macera yaşamak istemiyorum
Elite 1000 lira altında olsaydı iyiydi. Onun dışında general mobile kaliteli bir marka deil biliyorsunuz.
G2 al geç memnunum ben
1150 tl ye g2 siparişi verdim. Hayırlısı öneriler üzerine 32 gb aldım
nereden sipariş verdiniz acaba?
Bir G2 kullanıcısıyım. Çok güzel ve bir o kadar da narin bir telefon. Alır almaz ekran koruması almak şart. Ben 2. hafta ekranı kırdım. Kaliteli bir kılıf satın almanı öneririm.
@muratuysal gittigidiyordan