Selamlar,
Appserv kurdum bilgisayarıma, localhost'taki phpMyAdmin çok geç açılıyor ve "login" ekranı zar zor yüklendikten sonra da giriş yapamıyorum. Çözüm falan ne denediysem işe yaramadı. Var mı başına gelen ve çözüm bulabilien?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 191 ziyaretçi, 97 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Çare xampp
Windows ortamında uzun süredir böyle bi ortam kurulumu gerçekleştirmedim ama Laragon tavsiyesini çokça duydum. PHP için oldukça kolay ve iyi derece geliştirme ortamı sağlıyor gördüğüm kadarıyla.
https://laragon.org/download/
Uzun zamandır local ihtiyacım için laragon kullanıyorum. Phpmyadmin yerine ise adminer kullanıyorum. Adminer'i tek dosya olması sebebiyle her yerde kullanıyorum.
Yukarıda bir arkadaş (@mcelal) daha tavsiye etmiş, işimi bir şekilde hâlledince denememiştim ama bir deneyeceğim onu da. İlk defa duydum çünkü.
Local diye bir program var benim tüm lokal işlerimi görüyor bir bak istersen.