Merhaba Arkadaşlar.
Oracle VM VirtualBox ile 2 veya daha fazla sanal makina(Örn:Linux) arasında lan bağlantısı yapılabilir mi? Veya Server ve Client arasında bağlantı yapılabilir mi?
Merhaba Arkadaşlar.
Oracle VM VirtualBox ile 2 veya daha fazla sanal makina(Örn:Linux) arasında lan bağlantısı yapılabilir mi? Veya Server ve Client arasında bağlantı yapılabilir mi?
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 55 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Nasıl yapabilirim.