Merhaba Arkadaşlar.
Oracle VM VirtualBox ile 2 veya daha fazla sanal makina(Örn:Linux) arasında lan bağlantısı yapılabilir mi? Veya Server ve Client arasında bağlantı yapılabilir mi?
Merhaba Arkadaşlar.
Oracle VM VirtualBox ile 2 veya daha fazla sanal makina(Örn:Linux) arasında lan bağlantısı yapılabilir mi? Veya Server ve Client arasında bağlantı yapılabilir mi?
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Nasıl yapabilirim.