Dünyadaki kaos sizi de korkutmuyor mu arkadaşlar ya? Özellikle geceleri yatakta düşündükçe ürperiyorum. Her an her yerde bir şeyler oluyor, oldu, olacak. Siz/biz bunların neredeyse tamamını kaçırdık, kaçırıyoruz, kaçıracağız. Dünyadaki çoğu yeri göremeyeceğiz, çoğu insanla tanışamayacağız, çoğu şeyi yapamayacağız. Feci önemsiz ve çaresiz hissediyorum kendimi hatta genel olarak insanlığı.

BeğenFavori PaylaşYorum yap