Birisi Steam etkinliğinde bu ekran görüntüsüne ödül göndermiş.
Kuru fasülye pilavın 7.5 TL olduğu zamanlar...

Birisi Steam etkinliğinde bu ekran görüntüsüne ödül göndermiş.
Kuru fasülye pilavın 7.5 TL olduğu zamanlar...

Son bir saat içinde 144 ziyaretçi, 72 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Uğur persona 4 incelemesi gelecek mi? Gündemden konuyla ilgili olduğun anlaşılıyor, ben gibi ilgilenmeyen insanlar bu oyunun niçin bu kadar popüler olduğunu merak ediyoruz 🙂 ts incelemesi gelirse diye başka yerden de izlemedim henüz
@phoenixim P4'ü PS3'te oynamıştım. O yüzden şimdilik satın almadım. Gold ile gelen ek içerikleri ve yeni karakterleri merak ediyorum aslında; ama şu an için en azından tam fiyatla alıp tekrar oynayıp bitirme gibi bir planım yok. İndirime girdiğinde de geç olur muhtemelen her şey için. 🙂
Seri neden bu kadar popüler?
İlk bakışta liseli karakterlerin olduğu anime tarzı görsellere sahip bir teenage oyunu gibi görünse de; aslında Jung'un analitik psikolojisinden yola çıkan (kolektif bilinçdışılık, insanların gölge arketipleri vs), son derece karanlık temalara temas eden suç hikayeleri anlatan ve bunu olabildiğince eğlenceli, neşeli, daha genel tabirle kaygısız bir üslupla yapmayı başaran benzersiz bir oyun serisi Persona. İlginç karakterler, sürükleyici hikayeler, kendine has sanat yönetimi, Pokemon toplamayı andırsa da aslında oldukça farklı ve derin Persona sistemi, eğlenceli ve taktik açıdan zengin sıra tabanlı oynanış... Neden bu kadar popüler olduğuyla ilgili anlatacak çok fazla şey var. PC'ye gelmiş olması müthiş bir şey. Herkese hitap ediyor mu? Tabii ki hayır. Ama benzeri de olmayan bir seri. Umarım P3 ve P5 de gelir.
Teşekkürler yorumların için ☺
@ugury Fallout 4 40 liraya düşmüş. Goty sürümü 80 lira. Bu DLC'leri almaya değer mi? Düz sürümünü mü almalıyım? Ve hatta bu oyunu almalı mıyım?
Oyundan ne beklediğinize bağlı. Eski Fallout'lar gibi iyi yazılmış bir hikaye bekliyorsanız uzak durun. Ama etrafı keşfedeyim, bir yerleşim yeri kurayım, ortamda takılayım falan diyorsanız 40 lira edebilir. DLC'ler da kötü değildi. Özellikle Far Harbor fena olmayan bir hikayeye sahipti. Ama tüm paket 80 lira eder mi emin değilim. Ben bugün 80 lira vermezdim.
@ugury teşekkürler