Merhaba, iPhone 11 almayı düşünüyorum sizce yakın zamanda indirim, kampanya vs. olur mu? Ne yılbaşı ne karacuma yakın değil, yanılmıyorsam ₺6000 civarına satılmıştı şimdi ₺7200 vermek hiç hoşuma gitmiyor 🙂 Veya bu konuda başka tavsiyelere de açığım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap