Merhaba, iPhone 11 almayı düşünüyorum sizce yakın zamanda indirim, kampanya vs. olur mu? Ne yılbaşı ne karacuma yakın değil, yanılmıyorsam ₺6000 civarına satılmıştı şimdi ₺7200 vermek hiç hoşuma gitmiyor 🙂 Veya bu konuda başka tavsiyelere de açığım.
Son bir saat içinde 126 ziyaretçi, 93 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Dolar 6.10, Euro 6.82 iken indirim olmaz.
Apple parakende satıcılarına değişim cihazlarında tedarik sorunu çektiğini/çekeceğini bildirdi. Korona yüzünden ne kadar sürecek belli değil. 100-200 tl indirim bulup almak mantıklı.
https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-03-04/apple-warns-stores-about-shortage-of-replacement-iphones
XS al bence onun yerine.
🙁