Sıvı soğutmanın borusu resimdeki gibi sağ taraftan mı gelmeli yoksa sol taraftan mı gelmeli hangisi doğrudur?
Bide sıvı soğutmayı anakartı kasaya taktıktan sonra mı montajlamalıyız yoksa dışarda mı montajlamalıyız?
#teknoyardım

Sıvı soğutmanın borusu resimdeki gibi sağ taraftan mı gelmeli yoksa sol taraftan mı gelmeli hangisi doğrudur?
Bide sıvı soğutmayı anakartı kasaya taktıktan sonra mı montajlamalıyız yoksa dışarda mı montajlamalıyız?
#teknoyardım

Son bir saat içinde 112 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@achfighter Hocam dur zaten oralık karışık. 🙁
1- farketmez
2- sonra
@orcun Bu fotoğraf temsili hocam bunu anlatabilmek için internetten buldum.
Ama sağdan kıvırmayı düşünüyorum boruyu.