İos 8 ne zaman gelir arkadaşlar bir bilginiz var mı
Son bir saat içinde 164 ziyaretçi, 89 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Piyasada suan her türlü haber var iphone 6 cıkdı cıkmadı die . Bende 4s kullanıcısıyım ister istemez merak ediyorum . Peki ios 8 4 ve ya 4s gelirmi sizce
Peki 4s kullanıcılarîna gelirmi bu guncelleme
4 de gelmez diyosun yani
Tm peki yinede sağolun
Aynen bende 4s kullanıcısiyım dediin gibi yağ gibi kayıyor . Bir sorun olacağınını sanmıyorum cunku ios 7 nin 8 den daha agır olacağı kanaatindeyim
Zaten daha ne değiştire bilirlerki olmassa olmaz kuralları dışında
Sabırsızlıkla o gunu bekliyorum siz bu bilgileri nerden edindiniz acaba
Aynen cok dogru soyluyorsunuz android kullanırken ana menunun olmamasından sevmiyordum fazla ama iphone gecdikden sonra fazla gerek olmadını anladım