Global markalar artık bizi iyice 5. dünya ülkesi olarak görmeye başladı. Eskiden avrupa reklamlarını kullanırlardı. Şimdi hintli-arap karışımı reklamları döndürüyorlar.
Ramazanda coca cola Türk aile yerine hintli bir ailenin reklamını göstermişti. Şimdide colgate hintli-arap karışımı bir ailenin reklamını göstermeye başlamış. Eskiden isviçreli, norveçli güzel kızların dublajlı reklamları olurdu. Şimdiyse hintli-arap karışımı erkeklerin dublajlı reklamları konulmaya başlanmış.
Bende twitter arapça çıkıyor. Tipini sevdiğim dilini anlamıyorum ki menülerden falan değiştireyim
E normal, gidisat orasi.