Teknoseyirin mobil uygulaması olsa süper olur aslında hem yeni bi video geldiğinde direk tele bildirim gelir hemde insanlar teknoseyir ortamında daha fazla zaman geçirir ( pek bi bilgim yok yapılması kolay bişey mi zor bişey mi ancak sadece bi öneri ) hatta gerekli alt yapı yapılabilirse teknoseyir izleyicileri karşılıklı oyunlarda oynayabilirler cok güzel olur bence bilmiyorum bu konuda siz ne düşünüyorsunuz ( bu şekilde bi plan zaten vardiysa ben duymadiysamda mağzur görün )
Son bir saat içinde 135 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.