Teknoseyirin mobil uygulaması olsa süper olur aslında hem yeni bi video geldiğinde direk tele bildirim gelir hemde insanlar teknoseyir ortamında daha fazla zaman geçirir ( pek bi bilgim yok yapılması kolay bişey mi zor bişey mi ancak sadece bi öneri ) hatta gerekli alt yapı yapılabilirse teknoseyir izleyicileri karşılıklı oyunlarda oynayabilirler cok güzel olur bence bilmiyorum bu konuda siz ne düşünüyorsunuz ( bu şekilde bi plan zaten vardiysa ben duymadiysamda mağzur görün )

BeğenFavori PaylaşYorum yap