Stellaris oynamaya başladım. Ve daha ilk saatinde çok hoş bir gönderme ile karşılaştım. tamamen sanayileşebilecek kadar "zeki" hiç bir ırk kendini yanlışlıkla yok edecek kadar "aptal" olamaz... 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap