Stellaris oynamaya başladım. Ve daha ilk saatinde çok hoş bir gönderme ile karşılaştım. tamamen sanayileşebilecek kadar "zeki" hiç bir ırk kendini yanlışlıkla yok edecek kadar "aptal" olamaz... 🙂

Stellaris oynamaya başladım. Ve daha ilk saatinde çok hoş bir gönderme ile karşılaştım. tamamen sanayileşebilecek kadar "zeki" hiç bir ırk kendini yanlışlıkla yok edecek kadar "aptal" olamaz... 🙂

Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
hangi irk acaba?
elfler olmasin sakin? 🙂
Açıkcası önceki halini bilemiyorum ilk kez oynuyorum. ama Ekşide yazanlara göre her Paradox oyunu gibi DLC lerle bir çiçek gibi açılmış diyola.