Tp link modemi garantiye yolladım. Yıldırım düşmesi yüksek voltaj felan dediler garanti dışı isterseniz ücret karşılığı tamir edilebilirse edelim dediler bende istemedim modemi geri gönderin dedim ve gönderdiler.
1-yüksek voltaj gerçekten garanti dışı mı?
2-Arıza tespiti yaptıkları için 18 tl ücret istiyorlar bu yasal mı? Ürünün garantisi devam ediyor

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Orkun @orkkoc

    Geçmişte(1-2 sene evvel) voltaj yüzünden bozulan modemimi ücretsiz değiştirmişlerdi. Bu bahsettiğiniz gibi bir olay yaşamamıştım.
    Garanti kapsamında arıza tespit ücreti istemeleri yasal değil. Siz Tp-Link Müşteri Hizmetlerini arayarak mı gönderim yaptınız yoksa direk kargoladınız mı?