İso bayağı yüksekti mecburen çünkü telefon 10 sn max pozlama yapabiliyor ve 10 sn pozlama zifiri karanlığa yetmiyor. Bu fotoğrafı gözümle gördüğüm halinde görünen tek şey o ışıklardı.
@armv7 Öyle mi. O zaman çok iyi çekmiş zifiri karanlıkta. Magisk üzerinden pozlama kilidini kaldıran bir modül vardı. S7 edge için çalışıyordu. Pozlama süresini 90 sn ye kadar çıkarıyor. Telefonu rootlu kullanıyorsanız deneyebilirsiniz. Eminim pozlama süresi 30 sn olsa grenlenmelerin çoğu yok olurdu.
LG G4 1 dakikaya kadar uzun pozlamaya izin veriyor. Bir gece elektrik kesildi ve fırsat doğdu bana. 1 dakika 45, 30, 20, 10 saniye uzun pozlama yapmıştım. 30 saniye uzun pozlama bu durumda yeterli gelmişti. Zifiri karanlıkta sanki loş ışıktaki gibi fotoğraf çekebilmiştim. 🙂
Rastgele geçtiğim bir yerde çektim fotoğraf çekmek için bir gezi değildi. Zaten fotoğraf çekmek için çıktığımda tripot ve fotoğraf makinemi alıyorum. Onunla da bundan çok daha başarılı fotoğraflar çıkıyor ortaya.
Kaç sn pozlama yaptınız. Çok fazla gren var.
İso bayağı yüksekti mecburen çünkü telefon 10 sn max pozlama yapabiliyor ve 10 sn pozlama zifiri karanlığa yetmiyor. Bu fotoğrafı gözümle gördüğüm halinde görünen tek şey o ışıklardı.
@armv7 Öyle mi. O zaman çok iyi çekmiş zifiri karanlıkta. Magisk üzerinden pozlama kilidini kaldıran bir modül vardı. S7 edge için çalışıyordu. Pozlama süresini 90 sn ye kadar çıkarıyor. Telefonu rootlu kullanıyorsanız deneyebilirsiniz. Eminim pozlama süresi 30 sn olsa grenlenmelerin çoğu yok olurdu.
LG G4 1 dakikaya kadar uzun pozlamaya izin veriyor. Bir gece elektrik kesildi ve fırsat doğdu bana. 1 dakika 45, 30, 20, 10 saniye uzun pozlama yapmıştım. 30 saniye uzun pozlama bu durumda yeterli gelmişti. Zifiri karanlıkta sanki loş ışıktaki gibi fotoğraf çekebilmiştim. 🙂
Rastgele geçtiğim bir yerde çektim fotoğraf çekmek için bir gezi değildi. Zaten fotoğraf çekmek için çıktığımda tripot ve fotoğraf makinemi alıyorum. Onunla da bundan çok daha başarılı fotoğraflar çıkıyor ortaya.